چرا بیماران دیالیزی باید درد در هر دو زانو
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای از بین بردن بیماران دیالیزی درد زانوچرا بیماران دیالیزی باید درد در هر دو زانو

چرا بیماران دیالیزی باید درد در هر دو زانو برخی از بیماران دیالیز توسط زانو جدی گرفتار است که حتی می تواند تحت تاثیر قرار دهد توانایی بیماران راه رفتن. پیدا کردن علل درد زانو می تواند بیماران دیالیز منجر به انتخاب درمان موثر برای مدیریت این ناراحتی است.

دیالیز می تواند کمک به جایگزین سلول های آسیب دیده از کلیه برای فیلتر کردن خون و تنظیم فشار خون. با این حال، به دلیل آن را قادر به کار به عنوان موثر به عنوان کلیه های سالم است، باعث بسیاری از عوارض جانبی و عوارض. برخی از آنها تنها می تواند باعث درد در بیماران مبتلا به هر دو زانو.

دیالیز طولانی مدت است احتمال بیشتری برای القاء عدم تعادل کلسیم و فسفر، در حالی که تعادل کلسیم و فسفر در خون مسئول حفظ سلامت استخوان است. اگر این تعادل مختل شده است، استخوان در مناطق مختلف و مفصل ممکن است درگیر شود. در این وضعیت، درد ممکن است در زانو از بیماران رخ می دهد.

علت دیگر مربوط به دیالیز آمیلوئیدوز (DRA) هنگامی رخ میدهد که microglobulin β2، پروتئین سرم، در بروز sangre.La از این مشکل تجمع می یابد به پروتئین قادر به عبور از فیلتر دیالیز نسبت داده است. گردن، شانه، زانو، و غیره، بیشتر احتمال دارد به آمیلوئیدوز تحت تاثیر قرار.

چگونه برای از بین بردن بیماران دیالیزی درد زانو؟ از آنجا تجمع microglobulin β2 و عدم تعادل کلسیم فسفر علت مستقیم است، درمان باید در غلبه بر این عوارض دیالیز آغاز خواهد شد.

برای حفظ تعادل کلسیم و فسفر، بیماران باید غذاهای حاوی فسفر مانند غذاهای دریایی و آجیل را محدود کند. در همان زمان، پیشنهاد به مصرف غذاهای تر غنی از کلسیم. این می تواند به کاهش سطح فسفر در خون کمک کند و افزایش سطح کلسیم برای حفظ سلامت استخوان.

همانطور که به تجمع microglobulin β2، ما را درمان تصفیه خون و آلودگی پاک کردن خون نشان می دهد. در مقایسه با دیالیز، این درمان می تواند خون fondo.Lo علاوه بر این، درمان همچنین می توانید القاء بهبودی بعد از سلول های آسیب دیده کلیه تمیز. در حالی که خون آلوده است تمیز، تسکین درد زانو با موفقیت.

اگر مشکل مشابه دارند، شما می توانید کمک به دکتر آنلاین برای راهنمایی در جزئیات بپرسید.





:: برچسب‌ها: علامت نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: